בהסדר טיעון: ראש ארגון הפשע יוסי מוסלי יישלח ל-14 חודשי מאסר

מוסלי ירצה עונש של שנה וחודשיים במסגרת הסדר טיעון, לאחר שהואשם במעורבות בהשלכת רימון רסס לעבר ביתו של העבריין עדן חתויל, המשתייך לארגון הפשע של ערן חייא. שניים מאנשיו, שזרקו את הרימון, יישלחו למאסר של 3 שנים

יוסי מוסלי

ראש ארגון הפשע יוסי מוסלי יישלח למאסר של 14 חודשים במסגרת הסדר טיעון שהושג בין הפרקליטות לבין סניגוריו דורון נוי ושחר חצרוני, לאחר שהואשם במעורבות בהשלכת רימון רסס לעבר ביתו של עבריין מוכר אחר. כך הותר לפרסום היום (שני). שניים מאנשיו, שזרקו את הרימון, יישלחו למאסר של 3 שנים.

מוסלי נעצר בחשד למעשים המיוחסים לו לפני כחצי שנה, ופרקליטות מחוז תל אביב הגישה במאי את כתב אישום נגדו, בעקבות סכסוך אלים בין ארגון הפשע שלו לארגון הפשע של ערן חייא. במסגרת הסכסוך, אנשיו זרקו רימון רסס ליד דירתו של עדן חתויל בחולון, המשתייך לארגון של חייא, וניסה לחסל את אחיו של מוסלי. כתב האישום מייחס למוסלי בן ה-47 ושלושה מאנשיו עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, קשירת קשר לביצוע פשע, היזק מכוון בחומר נפיץ, ונשיאת נשק.

ערן חייא
ערן חייא

לפי כתב האישום, "מוסלי קיבל החלטה לפגוע בבני משפחתו של עדן חתויל, זאת לאחר מעצרו של חתויל והגשת כתב האישום נגדו לפני כחודשיים. כתב האישום מייחס לו שותפות בשני אירועים בהם חבורת חייא ניסתה לרצוח את אלי מוסלי, אחד מראשי חבורת מוסלי, באמצעות מטען רב-עוצמה".

עורכי הדין שחר חצרוני ודורון נוי
עורכי הדין שחר חצרוני ודורון נוי

"לשם כך, קשר מוסלי קשר עם שלושת הנאשמים, אלירן פיטוסי, אורין נוי ויהונתן יעיש", נכתב. "בהנחייתו של מוסלי, הגיעו שני נאשמים לפני כחודש לבניין מגורים בחולון בו מתגוררת משפחתו של חתויל, והשליכו רימון רסס למסדרון בקומה השביעית בסמוך לדירה. רימון הרסס התפוצץ בקומה ונגרם נזק רב לבניין ולדירות סמוכות".