דרך עסק לא חוקי להימורים: 3 נעצרו בחשד להלבנת הון במיליוני ש"ח

השלושה נעצרו בחשד להלבנת הון בשווי מיליונים, השמטת דיווחי מס, וחלקם גם בגין ניהול מקום הימורים וסחיטה באיומים, לאחר שלפי החשד השתמשו בעסק לא חוקי להימורים כתשתית לפעילותם. כ-30 מעורבים עוכבו לחקירה. לפי החשד, פעילות החשודים שימשה גורמים המזוהים עם ארגון הפשיעה מוסלי

יחידת להב 433, ארכיון (פלאש 90, יוסי זליגר)
יחידת להב 433, ארכיון (פלאש 90, יוסי זליגר) | צילום: להב 433

שלושה חשודים נעצרו הבוקר (ראשון) בחשד להלבנת הון בשווי מיליוני שקלים, שלפי החשד שימשו גורמים המזוהים עם ארגון הפשיעה מוסלי. הם חשודים גם בעבירות השמטת דיווחי מס, וחלקם גם בגין ניהול מקום הימורים וסחיטה באיומים, לאחר שלפי החשד השתמשו בעסק לא חוקי להימורים כתשתית לפעילותם. כמו כן, כ-30 מעורבים עוכבו לחקירה.

מהמשטרה נמסר כי השלושה נעצרו בתום חקירה סמויה במסגרת פעילות היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) בלהב 433, יחד עם חוקרי יחידת יהלו"ם ברשות המסים, מע"מ, ובליווי פרקליטות מחוז מרכז.

Whatsapp Image 2024 09 08 At 0
צילום: דוברות המשטרה
Whatsapp Image 2024 09 08 At 0
צילום: דוברות המשטרה

"במהלך החקירה נאספו ראיות המבססות את החשד כי בית עסק לא חוקי למשחקי הימורים אסורים שימש כתשתית להלבנת הון של מיליוני שקלים שהתקבלו מפעילות פלילית, וכן מכסף שהתקבל מעבירות ההימורים שבוצעו במקום", נמסר מהמשטרה, "עוד עולה חשד כי חלק מהחשודים שימשו כמלווים בריבית וסחטו באיומים בעלי חוב תוך שימוש בשם של משפחת הפשע המוכרת, כמנגנון הפחדה".

Capture
עורכי הדין תמיר סננס ושחר חצרוני
עו"ד דורון נוי
עו"ד דורון נוי

מעורכי הדין שחר חצרוני, דורון נוי, ותמיר סננס, המייצגים את שלושת החשודים, נמסר: "‏מדובר בחשד לאירועים אשר בשגרה לא מובילים למעצר ובטח לא להארכת מעצר בבית המשפט".