פרסום ראשון: מתארגנת תביעת ענק נגד דניה סיבוס

אחרי אסון קריסת החניון, בעלי העסקים ברמת החייל בתביעת ענק נגד חברת הבנייה

בחמישה בספטמבר קרס החניון ברמת החייל, בתל אביב. כעת, מספר חודשים אחרי, מתארגנת תביעה נגד החברה היזמית - דניה סיבוס, של כ-50 בעלי עסקים מהאזור, שטוענים כי מאז קריסת החניון הלקוחות לא מגיעים למסעדות ולחנויות שלהם, ושהעבודה לא כשהייתה.

אורנה לוי, בעלת 'לוי'ס פיצה' ברמת החייל, סיפרה לחדשות 2: "באותו יום לא היתה עבודה, לא יכולנו לצאת למשלוחים, לכלום. באותו שבוע הפסדתי 100 אלף שקל, ממש ככה. וזה כמו כדור שלג, את לא מצליחה לעצור אותו".

"בשבוע שהחניון קרס לא היו פה דרכי גישה לרחוב בכלל", סיפר משה ברונר, בעלי 'טאבון רמת החייל' הסמוך לחניון שקרס. "משני הצדדים הוא היה חסום לגמרי. מאז ועד היום הצהרים רגיל אבל הערב פה שונה לחלוטין. להערכתי יש ירידה של 30%-40% בעבודה. זה לא אסון טבע, זה אסון שמישהו גרם לו, והפסדנו בגלל זה הרבה כסף".

יוסי רון, הבעלים של מסעדת 'פריים', הוסיף: "500 איש היו עוברים פה, ועכשיו זה 50. בגלל הרשלנות של דניה סיבוס אנשים יעדיפו לא להגיע כלל לאזור".

למרות הכשל התכנוני שנמצא בבדיקה ושהוביל לכאורה לקריסת החניון, בתחילת חודש נובמבר התקבלה ע"י עיריית תל אביב החלטה שדניה סיבוס תמשיך לבנות את החניון. עו"ד דוד מנע, שמייצג את בעלי העסקים באזור, טוען כי "בכל מדינה מתוקנת מנכ"ל של חברה כזו היה מועף מתפקידו, ופה עיריית תל אביב נותנת פרס לחברה הזו שבגללה החניון הזה קרס".