קבלת דבר במרמה והפרת אמונים: ראש אגף התנועה נחקר באזהרה

פרסום ראשון: אחרי מעורבותו בתאונת הדרכים שטויחה בשרון, ראש אגף התנועה ניצב יהודה בן עטר מסתבך שוב - ונחקר באזהרה. התלונה הוגשה על-ידי פקודה של בן עטר לשעבר שטענה שנאלצה להכין לו עבודות אקדמיות בקורס מקצועי שעבר. ראש אגף התנועה הכחיש את הדברים

זמן צפייה: 00:52

פרסום ראשון: אחרי שהיה מעורב בתאונת דרכים בשרון שטויחה, ראש אגף התנועה ניצב יהודה בן עטר מסתבך פעם נוספת - ונחקר באזהרה במח"ש בחשד לקבלת דבר במרמה והפרת אמונים. כך פורסם הערב (שני) לראשונה במהדורה המרכזית.

התלונה נגד ראש אגף התנועה הוגשה לפני מספר חודשים למחלקה לחקירות שוטרים על אירוע שהתרחש בתפקידו הקודם, בהיותו תת-ניצב. את התלונה הגישה פקודתו לשעבר של בן עטר, שטענה כי נאלצה לכתוב עבורו עבודות אקדמיות בקורס מקצועי שעבר.

משרדי מח"ש, המחלקה לחקירות שוטרים
משרדי מח"ש | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות העדות, במח"ש זימנו היום את ניצב בן עטר לחקירה, שהכחיש את הטענות נגדו והתעקש כי הוא כתב את העבודות. בימים הקרובים המחלקה לחקירות שוטרים צפויה לזמן גורמים נוספים שלפי החשד מעורבים גם הם בפרשה.

הרכב של ניצב יהודה בן עטר לאחר התאונה
הרכב של ניצב יהודה בן עטר לאחר התאונה | צילום: חדשות 13

ביום שלישי פורסם לראשונה בחדשות 13 כי במחלקה לחקירות שוטרים ממליצים להעמיד את ניצב בן עטר לדין משמעתי, זאת כחודשיים לאחר שבחדשות 13 נחשפו לראשונה ניסיונות הטיוח של תאונת הדרכים שבה כאמור היה מעורב.

במסגרת התאונה, ראש אגף התנועה איבד מסיבה לא ברורה את השליטה על רכבו, עלה על אי תנועה ופגע בעמודים - וההמלצה באה בעקבות סירובו של ניצב בן עטר להזדהות בפני שוטר בזירה. במח"ש טוענים כי אין מספיק ראיות כדי לפתוח בחקירה פלילית נגד הניצב.