נגע בחזה כש"סייע במבחן": מורה מהמרכז מואשם בהטרדת מורות ותלמידות

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד מורה למתמטיקה בשנות ה-50 לחייו המלמד בחטיבת הביניים באזור המרכז, בגין מעשים מגונים, לאחר שנגע במספר הזדמנויות בישבנן ובחזה של מורות ותלמידות בבית הספר. בין היתר הוא ניגש לתלמידת כיתה ט' במהלך מבחן כדי לסייע - ואז שלח את ידו ונגע בחזה שלה 

כיתה בבית ספר (אילוסטרציה)
כיתה בבית ספר (אילוסטרציה) | צילום: פלאש 90

הפרקליטות הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד מורה למתמטיקה בשנות ה-50 לחייו המלמד בחטיבת הביניים באזור המרכז, בגין מעשים מגונים, לאחר שנגע במספר הזדמנויות בישבנן ובחזה של מורות ותלמידות בבית הספר.

מכתב האישום, שהוגש על-ידי עו"ד ניצן פרידמן מפרקליטות מחוז תל אביב (פלילי), עולה כי מהלך עבודתו בבית הספר, ובמספר הזדמנויות, נגע המורה בחזה של שתי מורות מבית הספר. בין היתר עשה זאת באירוע "הרמת כוסית" לקראת חגי תשרי, בחדר המורים ובטיול השנתי.

הנאשם אף נגע בחוזקה בישבנה של תלמידת כיתה ט', אשר בתגובה מיהרה להיכנס לכיתתה. בנוסף, במהלך מבחן במתמטיקה, ניגש הנאשם אל התלמידה כדי לסייע לה, ובעת שהצביע על דפי המבחן הוא שלח את ידו ונגע בחזה שלה. בתום המבחן, כמו גם בהזדמנויות אחרות במהלך השנה, כאשר פגש באותה התלמידה מחוץ לכיתה, נגע בישבנה. הנאשם נגע בישבנה של תלמידת כיתת ט' נוספת, אשר עמדה בסמוך לכיתתה, הניח בהזדמנות אחרת את ידו על החזה שלה ונגע בישנה מספר פעמים נוספות, כאשר עבר לידה במסדרון בית הספר.

כיתת לימוד בבית ספר
כיתת לימוד בבית ספר (אילוסטרציה) | צילום: פלאש 90

כתב האישום מייחס לו ריבוי עבירות של מעשה מגונה באדם וריבוי עבירות של מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה 16. בהתאם להחלטת בית המשפט, חל איסור לפרסם כל פרט שעלול להוביל לזיהוי הנאשם או המתלוננות.