ב-3 מקרים שונים: יוסי מוסלי זוכה מסעיף איום על אנשי שב"ס

ראש ארגון הפשע זוכה בבית המשפט מסעיפי אישום בשלושה מקרים שונים בגין איום על אנשי שירות בתי הסוהר. השופט קבע כי הפרקליטות לא הצליחה להוכיח אשמה כנדרש, ומוסלי טען כי לא התכוון לאיים. לפני כיומיים נשלח מוסלי ל-14 חודשי מאסר במסגרת עסקת טיעון

יוסי מוסלי

ראש ארגון הפשע יוסי מוסלי זוכה היום (רביעי) מעבירות של איומים על אנשי שב"ס, בכתב אישום שהוגש נגדו. כתב האישום ייחס לו שלוש עבירות איומים, ומכולם הוא זוכה.

לפי הפרטים, בפעם הראשונה איים לאחר שלא הוכנסו לו בגדים לתא המעצר, בפעם השנייה איים על קצין מודיעין בבית הסוהר איילון שלא נתן לו גישה לטלפון, ובפעם השלישית נטען כי איים על סוהרת שביקשה מאביו לעזוב דיון בבית משפט.

השופט מנחם מזרחי קבע בהכרעת הדין כי הפקרליטות לא הצליחה להוכיח את אשמתו של מוסלי כנדרש בחוק הפלילי. מוסלי עצמו טען בעדותו כי לא איים בפגיעה בסוהרים. עוד קבע השופט מזרחי כי לא היה באמירות יסוד נפשי אלא יותר עניין ערטילאי. סניגוריו של ראש ארגון הפשע, עורכי הדין שחר חצרוני דורון נוי ותמיר סננס אמרו: "אנחנו מברכים על כך שבית המשפט קיבל את עמדתנו והורה על זיכויו של מוסלי".

עורכי הדין שחר חצרוני ודורון נוי
עורכי הדין שחר חצרוני ודורון נוי
עו"ד תמיר סננס. מייצג את לביא
עו"ד תמיר סננס

ביום שני פורסם כי מוסלי יישלח למאסר של 14 חודשים במסגרת הסדר טיעון שהושג בין הפרקליטות לבין סניגוריו, לאחר שהואשם במעורבות בהשלכת רימון רסס לעבר ביתו של עבריין מוכר אחר. שניים מאנשיו, שזרקו את הרימון, יישלחו למאסר של 3 שנים.

מוסלי נעצר בחשד למעשים המיוחסים לו לפני כחצי שנה, ופרקליטות מחוז תל אביב הגישה במאי את כתב אישום נגדו, בעקבות סכסוך אלים בין ארגון הפשע שלו לארגון הפשע של ערן חייא. במסגרת הסכסוך, אנשיו זרקו רימון רסס ליד דירתו של עדן חתויל בחולון, המשתייך לארגון של חייא, וניסה לחסל את אחיו של מוסלי. כתב האישום מייחס למוסלי בן ה-47 ושלושה מאנשיו עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, קשירת קשר לביצוע פשע, היזק מכוון בחומר נפיץ, ונשיאת נשק.

לפי השתלשלות הדברים כפי שהוצג בכתב האישום שהוגש, "מוסלי קיבל החלטה לפגוע בבני משפחתו של עדן חתויל, זאת לאחר מעצרו של חתויל והגשת כתב האישום נגדו לפני כחודשיים. כתב האישום מייחס לו שותפות בשני אירועים בהם חבורת חייא ניסתה לרצוח את אלי מוסלי, אחד מראשי חבורת מוסלי, באמצעות מטען רב-עוצמה".