טיסת אל על נחתה באנטליה בשל אירוע רפואי, בטורקיה סירבו לתדלק

טיסת אל על שהייתה בדרכה לישראל מפולין נאלצה לבצע נחיתת חירום באנטליה בשל אירוע רפואי של אחת הנוסעות. הטורקים, לפי שעה, מעכבים את התדלוק - ולמטוס אין די דלק כדי לשוב לארץ. אל על: "עובדים מקומיים בטוריקה סירבו לתדלק את המטוס - שהמריא לרודוס לפני שישוב לארץ". תיעוד מהדרמה

זמן צפייה: 02:24

טיסת אל על שהייתה בדרכה לישראל מפולין נאלצה לבצע נחיתת חירום היום (ראשון) באנטליה בשל אירוע רפואי של אחת הנוסעות. הטורקים, לפי שעה, מעכבים את התדלוק - ולמטוס אין די דלק כדי לשוב לארץ.

מטוס אל על
מטוס אל על | צילום: חדשות 13

מאל על נמסר: "טיסת אל על LY5102 מוורשה לתל אביב ביצעה נחיתה בשדה התעופה באנטליה בעקבות אירוע רפואי של אחת הנוסעות. לאחר התייעצות מול הרופא שטיפל בנוסעת על המטוס, הוחלט כי יש לנחות בדחיפות על מנת לפנות את הנוסעת לבית החולים בהקדם".

לאחר מכן נמסר כי "בהמשך לאירוע הרפואי שאירע בטיסה LY5102 מוורשה לת״א, ולנחיתת המטוס באנטליה, הנוסעת פונתה לקבלת טיפול רפואי דחוף. צוות הטיסה נערך להמראה מחודשת לת״א, אך עובדים מקומיים סירבו לתדלק את מטוס החברה, על אף שמדובר במקרה רפואי. המטוס המריא לרודוס, שם יבצע תדלוק נוסף לפני ההמראה לישראל. נדגיש כי חברת אל על שמה בראש סדר העדיפויות את בריאות נוסעיה וביטחונם".