אירוע חריג בעפולה: גופת גבר נמצאה בתא מטען של אוטובוס

נהג אוטובוס ביצע סריקות בתא המטען בשעה שהאוטובוס חנה בתחנה המרכזית בעיר, ואז זיהה אדם ללא רוח חיים שזהותו טרם ידועה. צוותי מד"א קבעו את מותו של הגבר במקום, ולמקום הוזנקו כוחות משטרה שהחלו בחקירת נסיבות המקרה

הזירה בה נמצאה הגופה בתחנה המרכזית בעפולה

גופת גבר כבן 40 נמצאה הבוקר (ראשון) בתוך תא מטען של אוטובוס בעפולה. נהג האוטובוס איתר את הגופה כאשר ביצע סריקות בתא המטען בשעה שהאוטובוס חנה בתחנה המרכזית בעיר, ואז זיהה אדם ללא רוח חיים שזהותו טרם ידועה. צוותי מד"א שהוזעקו לזירה קבעו את מותו של הגבר במקום, ולמקום הוזנקו כוחות משטרה יחד עם חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי שסגרו את הזירה והחלו בחקירת נסיבות המקרה.

פראמדיק מד"א לידור כהן וחובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א ניר מוסקוביץ סיפרו: "ראינו את האוטובוס בחניון. הגבר שהיה מחוסר הכרה שכב בתוך תא המטען. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

הזירה בעפולה
הזירה בעפולה | צילום: דוברות המשטרה

מארגון נהגי האוטובוסים בישראל מבית ההסתדרות הלאומית נמסר בתגובה: "סריקת אוטובוס היא פעולה חשובה ביותר ועל משרד התחבורה לוודא כי מוקצה לכל נהג באשר הוא זמן לביצוע פעולות חובה מעין אלה טרם תחילת הנסיעה. מדובר בפעולה פשוטה שמצילת חיים".