בחסות השרב: שריפות פרצו בירושלים ובבית שמש

שריפה פרצה במפעל באזור התעשייה הר טוב א', סמוך לבית שמש, 13 צוותי כיבוי הוזעקו לזירה. בתוך כך, הושגה שליטה על שריפה בסמוך לגשר עוזי נרקיס, המוביל לשכונת פסגת זאב בירושלים. מספר רכבים ומבנים נפגעו

זמן צפייה: 00:16

שריפה משתוללת בשעה זו במפעל באזור התעשייה הר טוב א', סמוך לבית שמש - כך נמסר מכבאות והצלה לישראל. 13 צוותי כיבוי מתחנת בית שמש הוזנקו למקום האירוע, יחד עם תגבורת מתחנות נוספות ממחוז ירושלים וממחוזות שכנים - בניסיון להשתלט על האש ולמנוע את התפשטותה למפעלים סמוכים. עשן סמיך נראה למרחק - ובשעה זו לא ידוע על נפגעים.

שריפה באזור תעשייה סמוך לבית שמש
שריפה באזור תעשייה, סמוך לבית שמש | צילום: תיעוד מבצעי כב"ה מחוז ירושלים

כשעתיים לפני כן, שריפה גדולה פרצה סמוך לגשר עוזי נרקיס, המוביל לשכונת פסגת זאב בירושלים. נזק נגרם לשלשה רכבים, אוטובוס ומשאית, מבנה בבנייה קלה עלה באש. אין נפגעים באירוע. 17 צוותי כיבוי פעלו במקום, במטרה לבלום את האש ולמנוע את התפשטותה - והשיגו עליה שליטה לאחר כשעה. בזמן השריפה הוחלט על סגירת כביש עוזי נרקיס בשני הכיוונים - על מנת למנוע פגיעה במשתמשי הדרך.

שריפות בסמוך לירושלים
שריפות בסמוך לירושלים | צילום: הערשי פרלמוטר, תיעוד מבצעי כב”ה מחוז ירושלים

רב רשף שלומי הרוש מתחנה אזורית אומה עדכן: "שריפת קוצים וחורש שהתפשטה במהירות בשטח פתוח בסמוך לגשר עוזי נרקיס, יצאנו בצוותים מתוגברים, והצלחנו לתחם את השריפה ולמנוע פגיעה בנפש. כעת אנחנו בשליטה על האש ומבצעים כיבוי סופי".