משפחות הנרצחים בק"ש מתקשות לעכל: "הלב שלנו שבור"

רויטל יהוד ובן זוגה דביר שרביט יצאו לטייל עם שלושת כלביהם, ולא שרדו את פיגעת הרקטה בקריית שמונה, לאחר שלא הספיקו להגיע למרחב המוגן. משפחתה של רויטל ביקשה מהזוג לעבור לבאר שבע מחשש למצב הביטחוני אך השניים סירבו להתפנות. אחותה של רוויטל אמרה כי "היא הייתה אשה שכל כולה טוב", בן משפחתו של דביר הוסיף: "אדם שאוהב לעזור ואוהב צדק"

זמן צפייה: 02:06

יום לאחר האסון שאירע אמש בקריית שמונה, עם מותם של בני הזוג רויטל יהוד ודביר שרביט שיצאו לטייל עם שלושת כליבהם ונהרגו מפגיעת רקטה בעיר, היום (חמישי) משפחותיהם של השניים סופדות וממשיכות לנסות ולעכל את הבשורה הקשה.

רויטל ודביר התגוררו בשנתיים האחרונות בקריית שמונה. לפני כן החלימה רויטל ממחלת הסרטן ועברה בעקבות בן זוגה שהחל לעבוד כקונדיטור באזור. משפחתה של רויטל ביקשה מהזוג לעבור לבאר שבע מחשש למצב הביטחוני אך הם סירבו להתפנות. חבריו של דביר אמרו: "הוא אהב את כלביו ג'וני, מיקה ואורקה והיה בן אדם מסור ועם לב ענק".

דביר שרביט
דביר שרביט

אחותה של רויטל ספדה: "הלב שלנו שבור. לא מאמינים שרויטל כבר לא איתנו. היא הייתה אשה שכל כולה טוב. מי שמחזיר את נשמתו לבורא עולם בחודש תשרי ועוד לפני יום כיפור הוא צדיק ורויטל הייתה צדיקה". מאיר (מיקו) בן שטרית בן משפחו של דביר הוסיף: "איבדנו אדם מדהים שכל כולו לב ענק. אדם שאוהב לעזור ואוהב צדק. אנחנו מרגישים בחלום רע, אבל לצערנו זו המציאות האיומה שלנו".

רויטל יהוד
רויטל יהוד

אתמול, במטח של כ-20 רקטות לקריית שמונה, סמוך לתחנת אוטובוס, נפצעו בני הזוג אנושות מרסיסים. צוות מד"א שהגיע לזירה ניסה לבצע בהם פעולות החייאה - אך נאלץ לקבוע את מותם.

בשעה 13:00 תצא לדרך הלווייתו של דביר שרביט בבית העלמין בקרית ארבע. הלוויית בת זוגו רויטל יהוד תתקיים בשעה 17:00 בבית העלמין בבאר שבע.