חשד: ראש ארגון פשע פעל עם ד"ר דותן במכירת רישיונות הקנאביס

לחדשות 10 נודע כי מנהל המחלקה בבית החולים וולפסון, שחשוד כי סיפק אישורים פיקטיביים לקנאביס רפואי תמורת שוחד, פעל כנראה עם ראש ארגון פשיעה ידוע. ראש הארגון הפעיל את הרשת שאיתרה לקוחות עבור ד"ר דותן, שלפני חצי שנה היה בשיחת הבהרה במשרד הבריאות

ד"ר אברהם דותן, מנהל מחלקה בוולפסון החשוד בפרשת שוחד
ד"ר אברהם דותן, מנהל מחלקה בוולפסון החשוד בפרשת שוחד | צילום: חדשות 10

דוקטור אברהם דותן, מנהל מחלקה בבית החולים וולפסון שבחולון, נעצר היום (שני) בחשד שסיפק אישורים פיקטיביים לקנאביס רפואי תמורת שוחד. לחדשות 10 נודע כי ע"פ החשד מנהל המחלקה פעל ביחד עם ראש ארגון פשע מוכר מהמרכז.

בימ"ר חושדים שמי שעמד מאחורי הרשת שספיקה את האישורים היה ראש ארגון פשיעה שלאחרונה הואשם בפרשה אחרת. על פי החשד, אדם מטעמו של ראש ארגון הפשיעה הפעיל 15 מתווכים שאיתרו אנשים שיהיו מוכנים לשלם עשרות אלפי שקלים תמורת האישור לעשן קנאביס רפואי.

הלקוחות היו עוברים סינון ובסופו של התהליך היו מגיעים למרפאה של דוקטור דותן ומקבלים אישור חתום לעישון סמים. במשטרה מאמינים שהרשת פעלה במשך שנים.

ד
ד"ר אברהם דותן בבית המשפט | צילום: חדשות 10

עורך דינו של דותן, גיל פרידמן, אמר כי "הלקוח שלי, שהוא רופא מזה 30 שנים, מספר שכל הפעמים שהוא נתן המלצה לקנאביס הוא נעשו ברשות ורק כי הוא חשב שזו הדרך היחידה לעזור ללקוח שלו".

ד"ר דותן היה לפני חצי שנה בשיחת הבהרה במשרד הבריאות מכיוון שמטופליו קיבלו רישיון לשימוש בקנאביס רפואי לאחר פגישה אחת ולא לאחר מעקב.