שלוש פצצות מרגמה נחתו באזור שער הנגב, לא היו נפגעים

הירי לעבר יישובי הדרום נמשך: 3 פצצות מרגמה נחתו באזור מערב הנגב. לא היו נפגעים או נזק. בסוף השבוע תקף חיל האוויר באזור רפיח בתגובה לירי פצמ"רים. הפלסטינים דיווחו כי בתקיפה נהרגו שני בני אדם

שלוש פצצות מרגמה נפלו הבוקר (רביעי) בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק מנפילת הפצצות.

הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אלקסאם, נטלה את האחריות לירי - כך מדווחת סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" . לטענת הגדודים, הפצצות נורו לעבר כח רגלי של צה"ל שעסק בפעילות מבצעית באיזור מחנה אלבריג'.

רק בסוף השבוע נורו שתי פצצות מרגמה לעבר האזור. גם במקרה זה לא היו נפגעים או נגרם נזק. בתגובה תקף חיל האוויר באזור מנהרות ההברחה ברפיח, שבדרום הרצועה. הפלסטינים דיווחו כי שני בני אדם נהרגו לאחר שאחת המנהרות קרסה בעקבות התקיפה.

הזרוע הצבאית של ועדות ההתנגדות העממית, חטיבות סלאח א-דין, נטלו אחריות על ירי פצצות המרגמה ביום שבת. לטענתם, בוצע הירי לעבר כוחות צה"ל שפעלו, לדבריהם, ממזרח לג'בליה שבצפון רצועת עזה.

הירי לעבר יישובי מערב הנגב התחדש בשבוע שעבר לאחר מספר ימים של שקט. ביום חמישי האחרון נורתה רקטת קסאם מרצועת עזה והתפוצצה סמוך לגדר המערכת במועצה האזורית אשכול. לא היו נפגעים או נזק. אז בחרה ישראל שלא להגיב לירי.