הירי לדרום נמשך: פצצת מרגמה נחתה במערב הנגב

הפצצה נפלה בשטח המועצה האזורית שער הנגב - לא היו נפגעים ולא נגרם נזק • במקביל אמר חאלד משעל, ראש הלשכה המדינית של חמאס, כי אופציית המלחמה עם ישראל עדיין קיימת ו"כל האפשרויות פתוחות"

הירי למערב הנגב נמשך גם בשבת: פצצת מרגמה נפלה היום בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב, ולא גרמה לנפגעים או לנזק.

גדודי אבו עלי מוסטפא, הזרוע הצבאית של החזית העממית לשחרור פלסטין, נטלו מאוחר יותר אחריות על שיגור הפצמ"ר, ואמרו בהודעה שפרסמו כי מדובר ב"תגובה לפשעים שלכוחות הכיבוש, ולהמשך הבנייה בהתנחלויות".

הירי מגיע לאחר שרק הבוקר דווח כי לפי מקורות בפלגים הפלסטיניים, כוח האכיפה המשטרתי של תנועת חמאס ברצועת עזה מגביר בימים האחרונים את פעילותו למניעת ירי רקטות לעבר ישראל.

לפי דברי המקורות בעיתון "א-שרק אל-אווסט", היוצא לאור בלונדון, כוח האכיפה הגביר ביומיים האחרונים את נוכחותו באיזורי מעברי הגבול עם ישראל ואף עצר מספר פלסטינים החשודים בירי רקטות לעבר המדינה, זאת לאחר שעקב אחריהם בצפון הרצועה.

במקביל, ראש הלשכה המדינית של חמאס, חאלד משעל, נפגש אחר הצהריים עם בכירים מארגוני הטרור הפלסטיניים בדמשק בהם אחמד ג'יבריל.

משעל אמר לכתבים כי אופציית המלחמה עם ישראל עדיין קיימת ולדבריו "כל האפשרויות פתוחות". בכיר חמאס הוסיף כי "נעשה הכל כדי להשיג את הזכויות שנגזלו מאיתנו כולל עימות עם האויב".

אתמול בשעות הצהריים נשמעה ברחבי העיר אזעקת "צבע אדום" ודווח כי רקטה נפלה בשטח פתוח באזור מבלי לגרום לנפגעים או לנזק. זמן קצר לאחר מכן התברר כי מדובר היה באזעקת שווא.

"בהמשך לפרסומים בתקשורת בנוגע לירי הרקטה לעבר שטח פתוח באשקלון, דובר צה"ל מבקש להבהיר כי מבדיקה שנערכה עד כה עולה שמדובר בהתרעת שווא", נמסר מדובר צה"ל.