ההורים נדהמו לגלות: מנוף עצום הוצב מעל הגן של ילדיהם

המנוף הגבוה הוקם בתוך אתר בנייה ברמת השרון, הסמוך לגן פרטי שפועל במקום כ-30 שנה ומסכן את ילדיו. ההורים התריעו כבר לפני ארבעה חודשים, אך בעירייה לא עשו דבר. "זה מזכיר את הלונה פארק, בקטע רע לגמרי", אומרים ההורים הזועמים. מחברת הבנייה נמסר: "אנחנו שומרי חוק"

מנוף
מנוף | צילום: חדשות 10

מנוף מעל הראש: לפני מספר ימים גילו הורים לילדי גן ברמת השרון שיש להם נוף חדש בחצר. פחות מ-10 מטרים מהכניסה לגן הילדים הפרטי, הוצב מנוף של אתר בנייה לצורך הקמת בניין דירות חדש.

(01:46 דקות)

"אני לא מבינה איך אפשר לאשר דבר כזה", אמרה קרן ששון, אם לילדה בגן. "אני על סף התקף לב פה. זה ממש יכול ליפול, אני מזועזעת. זה מזכיר לי את הלונה פארק, בקטע רע לגמרי".

ההורים התלוננו כבר במרץ על הבנייה סמוך לגן הילדים, אך מהנדס העירייה לא מצא כל בעיה. חודש לפני סיום שנת הלימודים בגן, נותרו ההורים, הילדים והצוות חסרי אונים. "אני לא מבינה למה לבנות את המפלצת המפחידה הזאת עכשיו, שנייה לפני שנגמרת השנה?", שאלה ששון בזעם.

מחברת הבנייה "דניה סיבוס" נמסר בתגובה: "החברה שומרת חוק, ומחויבת ופועלת בהתאם לרגולציה בנושאי בטיחות, ובכלל זה בכל הקשור בהצבת מנופים באתרי הבנייה".

מעיריית רמת השרון מסרו, כי בעקבות התערבות ראש העיר, הילדים יעברו כבר בימים הקרובים למתחם חדש. "ההחלטה על מיקום המנוף התקבלה לאחר שיקול דעת מקיף", ציינו בעירייה.