ציוצים של שרה נתניהו על החטופים נמחקו: "אין לה מעמד חוקי"

לשכת נתניהו מחקה רצף ציוצים ב-X (לשעבר טוויטר) של שרה נתניהו, מהעמוד הרשמי של ראש הממשלה - זאת לאחר שנציגי משרד המשפטים פנו ליועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה, שהורתה על המהלך

שרה נתניהו
שרה נתניהו | צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

לשכת ראש הממשלה מחקה הבוקר (שני) רצף ציוצים ב-X (לשעבר טוויטר) על פעילותה של שרה נתניהו, מהעמוד הרשמי של ראש הממשלה. הציוצים נמחקו עקב הוראתה של היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה, שלומית ברנע-פרגו.

"מדובר בעמוד רשמי של ראש הממשלה", נמסר, "ולרעייתו אין מעמד חוקי". בציוצים נכתב על שיחותיה של רעיית ראש הממשלה עם משפחות החטופים ששוחררו משבי חמאס, כגון אביה של נועה ארגמני, יעקב ארגמני, ורוזיטה זיו, אימו של שלומי זיו.

במסגרת הציוצים, המשוחחים עם רעיית ראש הממשלה הודו לה על פעילותה ופעילות בעלה, בנימין נתניהו, למען השבת בני משפחותיהם החטופים.

הציוצים של שרה נתניהו שנמחקו
הציוצים של שרה נתניהו שנמחקו

כזכור, כוחות הביטחון חילצו לפני יומיים במבצע הירואי ממחנה נוסייראת שבמרכז רצועת עזה את החטופים נועה ארגמני, שלומי זיו, אלמוג מאיר ג'אן ואנדריי קוזלוב שנחטפו מהמסיבה ברעים ב-7 באוקטובר. ראש הממשלה נפגש עם המשוחררים בבית החולים, ולפני כן שוחח עם נועה ארגמני בטלפון, ואמר: "ברוך שובך הביתה, לרגע לא ויתרנו עלייך. אנחנו לא יודעים אם האמנת - אבל אנחנו כן. תחבקי את אמא בשמי ובשם רעייתי". היא אמרה לו בתגובה: "אני מתרגשת מאוד, לא דיברתי עברית כל כך הרבה זמן".