הותר לפרסום: שני חיילי צה"ל נפלו בפגיעת כטב"ם ברמת הגולן

דובר צה"ל התיר לפרסום כי סמל דניאל אביב חיים סופר ורב"ט טל דרור נפלו מפגיעת כטב"ם אתמול בצפון רמת הגולן. באותו האירוע נפצעו באורח קשה חייל ונגד במילואים מגדוד 13 של גולני, חייל נוסף באורח בינוני ו-21 חיילים נוספים באורח קל

זמן צפייה: 01:42

דובר צה"ל התיר היום (שישי) לפרסום את שמם של סמל דניאל אביב חיים סופר, בן 19 מאשקלון, חניך במסלול ייעודי לקצונת קשר"גים בגדוד 13 בחטיבת גולני ורב"ט טל דרור, בן 19 מירושלים, מש"ק תקשוב בגדוד 13, שנפלו בפגיעת כטב"ם אתמול בצפון רמת הגולן. באירוע בו נפלו השניים, נפצעו באורח קשה חייל ונגד במילואים בגדוד 13 מחטיבת גולני, חייל נוסף נפצע בינוני ונפצעו 21 חיילים נוספים באורח קל.

האירוע התרחש כאשר שני כטב"מי נפץ שוגרו מעיראק אל עבר אזור צפון רמת הגולן. כטב"ם אחד יורט על ידי מערך ההגנה האווירית של צה"ל, אך הכטב"ם השני הצליח לפגוע במטרה, וגרם לנפילתם של שני החיילים ולפציעתם של רבים. צה"ל עדיין מתחקר את האירוע.

סרן בן ציון פלח
סרן בן ציון פלח | צילום: דובר צה"ל

אתמול דובר צה"ל התיר לפרסום את שמו של סרן בן ציון פלח, בן 21 מניצני עוז, קצין לוחם בגדוד 202 של חטיבת הצנחנים, שנפל ביום חמישי בהיתקלות עם מחבלי חיזבאללה בדרום לבנון.

האירוע התרחש כאמור בחמישי, במהלך לחימה של לוחמי גדוד 202 של הצנחנים, כשלפתע מתרחשת היתקלות מטווח קצר מול מחבלי חיזבאללה שקרו אתמול. בחיזבאללה מנסים להגביר את התקיפות מול כוחות צה"ל, שבינתיים פועל לאורך כל קו המגע בלבנון, עם שתי אוגדות.

מתחילת המלחמה פורסמו שמותיהם של 726 חללי צה"ל, בהם 346 לוחמים שנפלו בקרבות ברצועת עזה ו-9 שנפלו בקרבות בדרום לבנון. אלו שמותיהם וסיפוריהם.