הותר לפרסום: שני חיילי צה"ל נפלו בפגיעת כטב"ם ברמת הגולן

סמל דניאל אביב חיים סופר, בן 19 מאשקלון, ורב"ט טל דרור, בן 19 מירושלים, נהרגו מפגיעת כטב"ם ששוגר מעיראק אתמול בצפון רמת הגולן. 24 חיילים נוספים נפצעו באירוע, בהם 2 במצב קשה, 1 במצב בינוני והשאר במצב קל

זמן צפייה: 01:42

דובר צה"ל התיר הערב (שישי) לפרסום את שמם של שני חיילי צה"ל שנפלו אתמול מפגיעת כטב"ם בצפון רמת הגולן: סמל דניאל אביב חיים סופר, בן 19 מאשקלון, חניך במסלול ייעודי לקצונת קשר"גים בגדוד 13 בחטיבת גולני, ורב"ט טל דרור, בן 19 מירושלים, מש"ק תקשוב בגדוד 13. 24 חיילים נפצעו באירוע, בהם חייל ונגד במילואים בגדוד 13 של גולני שנפצעו באורח קשה, חייל נוסף במצב בינוני ו-21 חיילים נוספים במצב קל.

האירוע התרחש כאשר שני כטב"מי נפץ שוגרו מעיראק אל עבר אזור צפון רמת הגולן. כטב"ם אחד יורט על ידי מערך ההגנה האווירית של צה"ל, אך הכטב"ם השני הצליח לפגוע במטרה, וגרם לנפילתם של שני החיילים ולפציעתם של רבים. צה"ל עדיין מתחקר את האירוע.

מתחילת המלחמה פורסמו שמותיהם של 726 חללי צה"ל, בהם 346 לוחמים שנפלו בקרבות ברצועת עזה ו-9 שנפלו בקרבות בדרום לבנון. אלו שמותיהם וסיפוריהם.

סרן בן ציון פלח
סרן בן ציון פלח | צילום: דובר צה"ל

אתמול התיר דובר צה"ל לפרסום את שמו של החלל התשיעי שנפל בקרבות בדרום לבנון: סרן בן ציון פלח, בן 21 מניצני עוז, קצין לוחם בגדוד 202 של חטיבת הצנחנים, שנהרג ביום חמישי בהיתקלות עם מחבלי חיזבאללה.

האירוע התרחש כבמהלך לחימה של לוחמי גדוד 202 של הצנחנים, כשלפתע מגיעה היתקלות מטווח קצר מול מחבלי חיזבאללה. בחיזבאללה מנסים להגביר את התקיפות מול כוחות צה"ל, שבינתיים פועל לאורך כל קו המגע בלבנון, עם שתי אוגדות.