מתנדב מד"א חיסל את המחבל: "חשבתי שהוא שוטר - ואז הוא ירה"

"נסעתי והבחנתי באדם עם נשק שעומד על הכביש. חשבתי שמדובר בשוטר - ואז הוא ירה לעברי", שחזר חובש שמתנדב במד"א - שנקלע לזירת הפיגוע הרצחני סמוך למחלף יבנה וחיסל את המחבל. "התכופפתי, זינקתי מהרכב ושלפתי את האקדח"

זירת הפיגוע בכביש 4
זירת הפיגוע בכביש 4 | צילום: דוברות מד"א

חובש שמתנדב במד"א שנקלע לזירת הפיגוע היום (שלישי) בכביש 4, סמוך למחלף יבנה, ירה למוות במחבל שרצח שוטר בן 30 ופצע עוד ארבעה קל-בינוני.

המתנדב שחזר: "נסעתי, והבחנתי באדם עם נשק שעומד על הכביש. בתחילה חשבתי שמדובר בשוטר - ואז הוא ירה לעברי. התכופפתי, זינקתי מהרכב, שלפתי את האקדח ויריתי בו".

זירת הפיגוע בכביש 4
זירת הפיגוע בכביש 4
זירת הפיגוע בכביש 4
זירת הפיגוע בכביש 4 | צילום: דוברות מד"א
בית חולים אסותא נערכים להגעת הפצועים
פצועים מגיעים לביה"ח אסותא אשדוד | צילום: בית חולים אסותא

כאמור, בפיגוע נרצח שוטר כבן 30 מאש שנפתחה לעבר ניידת משטרה, באזור מחלף יבנה. שני גברים נוספים נפצעו באורח בינוני ושניים קל. המשטרה פרסה מחסומים באזור.

לפי החשד, המחבל התקרב רגלית לכביש הראשי, ירה בשוטר ואז המשיך במסע ירי ופצע עוד ארבעה אזרחים. צוותי מד"א שהוזעקו לזירה העניקו טיפול רפואי ראשוני לפצועים ופינו אותם לבתי החולים אסותא באשדוד וקפלן ברחובות, אך מותו של השוטר שנפצע אנושות נקבע בטרם הגיע למרכז הרפואי. אחד הפצועים קל הוא רופא בכיר בביה"ח אסותא אשדוד, שעצר בזירה כדי לסייע לפצועים. חקירת האירוע הוטלה על ימ"ר מרכז.

זירת הפיגוע בכביש 4
זירת הפיגוע בכביש 4

ביום רביעי שעבר נפצעו תשעה בני אדם בפיגוע דקירה בכמה זירות בחדרה, ולמחרת נקבע מותו של רפאל מרדכי פישהוף, בן 35 שנפצע אנושות. פצוע נוסף פונה מהזירה במצב קשה, ושלושה במצב בינוני. המחבל, אחמד ג'בארין, אזרח ישראלי בן 36 מאום אל-פחם, עבר בין הזירות כשהוא רכוב על קטנוע, דקר עוברי אורח - ונוטרל בירי.