"השתחררנו, אבל מגויסים לשחרור גלעד"

חבריו של גלעד שליט לפלוגה שהשתחררו מצה"ל, קיימו עצרת בהשתתפות מאות בני אדם למען שחרורו בכיכר רבין • "למרות שהשתחררנו היום, אנחנו רואים את עצמנו חיילים במלחמה החשובה להחזרתו של גלעד הביתה", אמר בעצרת גיא אליסף • נועם שליט עלה לבמה והודה לחברים, שהתארחו לפני העצרת אצל אהוד ברק ושמעו: "אנחנו מחויבים מוסרית ופיקודית לפעול בכל מהלך אפשרי בכדי להביא את גלעד שליט בריא ושלם הביתה"

(4:30 דק')

בכיכר רבין שבתל רביב התקיימה הערב (שלישי) עצרת בהשתתפות כמה מאות בני אדם למען שחרורו של החייל החטוף גלעד שליט, המוחזק כבר 758 ימים בשבי ברצועת עזה.
את העצרת יזמו חבריו לפלוגה של שליט, שהשתחררו היום משירותם בצה"ל.

"למרות שהשתחררנו היום, אנחנו רואים את עצמנו כחיילים במלחמה החשובה להחזרתו של גלעד הביתה", אמר בעצרת, בה נכחו גם הוריו של גלעד, נציג הפלוגה גיא אליסף. נועם שליט עלה גם הוא לבמה והודה לחבריו של בנו על התגייסותם למאבק.

החברים של גלעד השתחררו בשעות הצהריים בבסיס תל השומר והחלו לצעוד משם לעבר הכיכר. "אנחנו השתחררנו, אבל השחרור שלנו הוא לא מלא. אנחנו עדיין מגויסים לשחרורו של גלעד שליט", אמר מייד עם השחרור חבר של שליט יורי צ'רניאקוב.

"כמו שהמשפחה מרגישה מחויבות לבן שלה, ככה גם אנחנו מרגישים מחויבות לחבר שהתגייס איתנו, עשה איתנו מסלול ולחם איתנו", המשיך צ'רניאקוב במהלך הצעידה. "אנחנו מרגישים מחויבות להשתתף בהשארת העניין של גלעד על סדר היום".

בדרך לכיכר הגיעו חבריו של גלעד לקריה, שם נפגשו עם שר הביטחון, אהוד ברק. "כמפקד צבא בעבר וגם היום כשר הביטחון, אני רואה את עצמנו מחויבים מוסרית ופיקודית לפעול בכל מהלך אפשרי בכדי להביא את גלעד שליט בריא ושלם הביתה", אמר ברק למשוחררים הטריים.