"אני מראה את הלכלוך ולא בית נוצץ עם נני": איך הפכה לינור פחימה לגורו ניקיון עם מאות אלפי עוקבים

לינור פחימה, הידועה כ"ליני קליני", הגיעה להיבחן מול השופטים בעונה החדשה של "משחקי השף". היא אוהבת לבשל, אבל האהבה הכי גדולה שלה היא סדר וניקיון, אותם היא הצליחה להפוך לעסק מצליח עם קהל עוקבים רחב והרבה שיתופי פעולה

זמן צפייה: 00:42

לינור פחימה היא יוצרת תוכן ואושיית רשת שמוכרת בעיקר כ"ליני קליני", היא מתחזקת עמוד אינסטגרם עם 160 אלף עוקבים וסרטונים עם מיליוני צפיות. היא גורו לניקיון וארגון, ובעמוד שלה תוכלו למצוא טיפים לבעיות ניקיון שרובנו נתקלים בהן. היא שברה את הרשת עם סרטון שבו היא מנקה את המטבח עם מטאטא וצינור: "זה חצה יבשות, הגיע לכל העולם", סיפרה בריאיון לאתר רשת 13.

את המותג המצליח שלה, בנתה פחימה בעבודה קשה: "בהתחלה היו ביקורות מהסביבה אבל אני האמנתי בעצמי". לאחר השתתפותה בתוכנית "המירוץ למיליון", היא הכירה את בעלה וביחד הם הקימו משפחה עם ארבעה ילדים. עם קבלת הטייטל אמא, הגיע "אתגר הכתמים" - כך היא מכנה את המלחמה האין סופית בהסרת הכתמים מהבגדים של הילדים. זה הוביל אותה לצבור ניסיון ולחלוק את המידע. באינסטגרם שלה היא מסבירה באמצעות סרטונים איך להסיר את הכתמים, ואיך לנקות את מכונת הכביסה. לדבריה: "ברגע שהראתי את זה, זה הפך להיות ויראלי".

לינור מספרת שההתחלה הייתה קשה, אבל היא לא הפסיקה להאמין גם כשקיבלה סירובים: "פניתי לחברות והם לא רצו להביא לי תשלום על הפרסום שאני עושה". התוכן שלה היה חדש ברשת ולא פופולרי: "כולנו אוהבות להראות את הנוצץ, תיקי יוקרה ופתאום באה משהי שמנקה שירותים". עם זאת, כל סרטון שלינור פרסמה העלה לה את כמות העוקבים: "אחרי שנה של עבודה אני כבר מתחילה לקבל קמפיינים", והיום היא כבר שגרירה של מותגים מוכרים ורשתות גדולות.

את הכינוי "ליני קליני" פחימה קיבלה מהעוקבות שלה, כשהסתובבה בשוק מחנה יהודה ומישהי קראה לה כך. לדבריה, הקשר שלה עם העוקבות הוא מאוד קרוב ואישי: "זאת מערכת יחסים של חברות". היא מכנה אותן "הבנות שלי", והן יודעות שלינור זמינה לכל שאלה בכל שעה: "אני כל היום עונה, אני 24 שעות עובדת מהטלפון".

לינור צברה קהל עוקבים גדול בזכות התוכן שהיא יוצרת. היא יודעת לגלות את העתיד ולזהות איזה תוכן יאהבו שיהפוך לוויראלי. היא מספרת שמתחברים אליה כי היא אותנטית ומראה את החיים כפי שהם במציאות, מבלי להסתיר: "אני מראה את הלכלוך ולא בית נוצץ עם נני".

כתבות נוספות: