נסיכת הטיקטוק מגיעה ל"משחקי השף" - האם היא תעבור את האודישן?

רוז מכלוף מנהלת שני סניפי שווארמה מצליחים - ובמקביל מתחזקת עמוד טיקטוק עם מעל ל-75 אלף עוקבים, סרטונים עם מיליוני צפיות, וכל זה כשהיא רק בת 22. רגע לפני שהיא מגיעה לאודישן ופוגשת את השפים גילינו אילו מפורסמים הגיעו לשווארמה שלה - ולמי היא הכינה מנה בתקווה שתגיע?

זמן צפייה: 00:38

רגע לפני שרוז מכלוף מגיעה לאודישן ב"משחקי השף", צללנו לחשבון הטיקטוק שלה, וגילינו שיש לה מעל 75 אלף עוקבים ומיליוני צפיות בסרטונים שלה. אז מי שלא מכיר, רוז מנהלת שני סניפים של שווארמת "אלישקו", יחד עם אחיה. היא שברה את הרשת עם סרטוני שווארמה סופר ויראליים, בהם היא מתעדת את עצמה מכינה שווארמה ואת כל המתרחש במקום.

הכול התחיל כשהיא צילמה את עצמה אוכלת ומכינה שווארמה. הסרטון הפך לוויראלי וגרף אלפי תגובות. רוז המשיכה לצלם סרטונים, דבר שהוביל לעלייה בצפיות ובקשות לסרטונים נוספים. מכל הארץ מגיעים מעריצים לטעום את השווארמה שלה ולהצטלם איתה. אבל לא רק הם מגיעים במיוחד, מפורסמים רבים עושים את דרכם אל השווארמה, בהם נאור ציון ובן זיני, ולכל אחד היא מתאימה מנה במיוחד בשבילו. אבל רוז לא עוצרת בזה והיא מעלה גם סרטונים בהם היא מכינה מנה למפורסמים ומבקשת מהעוקבים להפיץ את הסרטון כדי שאותו מפורסם יגיע למקום. אחת מהן היא הכוכבת נועה קירל.

 

@rozmachlof1 תקשיבו הבן אדם אגדהההה!! הוא פירגן לנו מהלבבבב❤️ תודה!!! @Naor zion עכשיו מי האורח הבא בפינה שלי 😱 ?? תייגו את מי שהייתם רוצים שאכין איתו את הלאפה הבאה🥳🤩 #אלישקוגבעתשמואל #זבוטינסקי514גבעתשמואל #אורנים1גבעתשמואל #נאורציון #אלישקו ♬ צליל מקורי - Roz machlof

@rozmachlof1 זיני הגיע לקחת לאפה לקסניוש🫢🫢🤩🤩🤩 ועשיתי לו צלחת על הדרך 🤫 #שווארמה #אורנים1גבעתשמואל #אלישקו #שווארמהבלאפה #בןזיני ♬ צליל מקורי - Roz machlof

 

כתבות נוספות: