"התקופה הזאת ניתקה אותי מהמטבח": אחיה של החטופה ששוחררה מגיע לאודישן

לאחר שספיר כהן, אחותו של עדן כהן, נחטפה לעזה ב-7 באוקטובר, הוא התנתק מהמטבח. כעבור 55 ימים היא שוחררה במסגרת העסקה - והוא חזר בהדרגה למטבח ("אני קצת חלוד כרגע"). האם הוא יצליח להמציא את עצמו מחדש דווקא באודישן?

זמן צפייה: 00:35

עדן כהן, אחיה של החטופה ששוחררה ספיר כהן, יגיע הערב (שלישי) לאודישן בתוכנית "משחקי השף". במהלך האודישן הוא יספר לשופטים על הימים הקשים שבהם אחותו הייתה בשבי ("התקופה הזאת ניתקה אותי מהמטבח") - ועל החזרה לבשל: "אני קצת חלוד כרגע".

כתבות נוספות:

כאמור, ספיר כהן נחטפה בשבת השחורה. היא ובן זוגה סשה טרופנוב הגיעו לקיבוץ ניר עוז לבקר את משפחתו. במהלך ביקורם הם נחטפו לעזה על ידי מחבלים חמושים, יחד עם בני משפחתו. לאחר 55 ימים בשבי, ספיר שוחררה בעסקת חטופים, אך סשה עדיין נמצא בשבי - וספיר מגיע באופן קבוע להפגנות ולעצרות למען השבת החטופים.

ספיר כהן
ספיר כהן

"אני מבקשת שתצאו לרחובות ותמשיכו לחזק את כל החטופים שנותרו מאחור", אמרה באחת העצרות האחרונות. היא גם שיתפה שהרגע שחיזק אותה בשבי היה כשראתה את העצרת למען החטופים בתל אביב: "נתתם לי את הכוח להמשיך".

באחד הריאיונות שהעניקה לאחר החזרה מהשבי היא סיפרה על בוקר השבעה באוקטובר, שהתחיל עם אזעקות ומטחים כבדים על הקיבוץ. ספיר וסשה התחבאו בחדר עד הרגע שבו שמעו קריאות בערבית. המחבלים פרצו את הדלת, לקחו אותה והעלו על אופנוע שנסע לעזה. תחילה היא שהתה בדירה, ולאחר מכן עברה למנהרה בה פגשה חטופים נוספים, ושם היא נשארה עד השחרור שהיה ביום האחרון לעסקה.

סשה טרופנוב ובת זוגו ספיר כהן
סשה טרופנוב ובת זוגו ספיר כהן